Časté dotazy k odletům ze zahraničí

Časté dotazy k odletům ze zahraničí

 

Jak to funguje?
 
  1. Jsme cestovní agentura a nabízíme produkty vybraných cestovních kanceláří, od kterých dostáváme odměnu za zprostředkování. Proto jsou naše ceny stejné, jako mají cestovní kanceláře. 
  2. Naši klienti si většinou sami vyhledají na našich internetových stránkách požadovaný produkt. Pokud něčemu nerozumí, rádi poradíme po telefonu.
  3. Také nás je možné navštívit  v naší kanceláři, kde Vám rádi poradíme s výběrem. 
  4. Po vyplnění  cestovní přihlášky uvidíte celkovou  cenovou kalkulaci vybraných cestovních služeb. Poté je třeba tuto plně vyplněnou cestovní přihlášku odeslat.
  5. Následně Vás budeme rezrvace potvrzena e mailem.
  6. Cestovní pokyny obdržíte přibližně 1 týden před odjezdem.
  7. U leteckých zájezdů Vás a v případě změn budeme neprodleně kontaktovat.
 
 
Jak se dostanu na letiště v Německu či Rakousku?
Ceny zájezdů nezahrnují dopravu cestujících na letiště. Každý se musí dopravit na místo odletu sám. Na letiště do Německa či Rakouska lze cestovat autem (a případně tam také dlouhodobě zaparkovat), nebo autobusem, vlakem či letecky.
 
Jakými jazyky mluví delegát pořádající CK?
Delegáti hovoří především německy a místním jazykem. Ve většině případech mluví také anglicky, nikdy však nehovoří česky.
 
Jak obdržím cestovní doklady před odletem?
Při včasných objednávkách zasílá vždy pořadatel cestovní doklady k nám do agentury. My pak vždy telefonicky kontaktujeme klienta, ověříme si jeho adresu a doklady mu přepošleme doporučeně poštou. Klient si doklady může vyzvednout také v naší kanceláři Mukařovského 1986/7, 15500 Praha 5 – Luka . V případě last minute termínů, což je cca 8 dnů do odletu, kdy se doklady nestíhají přeposlat poštou, pořadatel ponechává cestovní doklady přímo na letišti u stánku pořadatele. Doklady jsou v takovém případě k vyzvednutí 2 hodiny před odletem. Od nás obdržíte pokyny k odletu e mailem.
 
 
Nabízíte slevy pro děti?
Každá z německých cestovních kanceláří a aerolinií má svoji individuální cenovou politiku, také slevy pro děti a různé další cenové bonusy nabízí každá cestovní kancelář rozdílně.
Děti jsou členěny do několika kategorií:
Baby do 2 let:  děti bez nároku na sedadlo se někdy platí minimální poplatek  cca              30€ někdy i ZDARMA. 
Děti nad 2 roky: v této kategorii jsou velké rozdíly v  cenách, nejčastěji tato kategoriekončí na hranici 12 let, pro věk 13-18 let jsou slevy nabízeny jen velmi zřídka.
 
Náš tip:
Pokud jsou děti již větší a samostatné, vyplatí se často hledat místo rodinného pokoje pro 4 cestující, 2x dvoulůžkový pokoj se slevou last minute.
 
Jak se dozvím, že požadovaná místa jsou volná?
V průběhu vyhledávání na našich internetových stránkách si můžete sami jednoduše ověřit platnost nabídky a počet volných míst.
Stačí kliknout na tlačítko "Objednat".
Pokud se Vám zobrazí formulář cestovní přihlášky, znamená to, že vybraná cestovní služba byla právě prověřena u pořadatele a ten potvrdil, že zájezd, letenky či ubytování jsou aktuálně volné.
Místa mohou být však poslední, a proto je třeba s vyřízením všech náležitosti pospíchat. Větší počet cestujících Vám rádi ověříme v profesionálním rezervačním systému. Pokud vyplňujete nezávaznou cestovní přihlášku a chcete do objednávky zadat více cestujících než formulář nabízí či více pokojů, napište počet dalších cestujících, jejich jména a věky do poznámky v nezávazné cestovní přihlášce. Obchodník, který Vaši zakázku dostane na strarosti, pak prověří počet volných míst přímo v rezervačním systému.
 
V případě dalších dotazů, či nejasností nás můžete kontaktovat na tel.: +420 483 034 133  nebo e mailem: abazajezdy@gmail.com