rezervace zájezdu

Rezervace zájezdu

Jak postupovat při rezervaci zájezdu …

- Vyberete konkrétní zájezd a vyplníte objednávkový formulář, který odešlete.
- Naše CA ověří, zda jsou volná místa a udělá rezervaci
- O provedené rezervaci budete informováni e mailem a bude Vám zaslána cestovní smlouva k podpisu.
- Zkontrolovanou a podepsanou cestovní smlouvu nám zašlete zpět a uhradíte cenu za zájezd.
- Smlouva nabývá platnosti po zaplacení požadované částky.
 

Časté dotazy …

Jak dlouho budu čekat na potvrzení rezervace?
- Naší snahou je potvrdit rezervaci co nejdříve, v pracovní době PO – PÁ od 9:00 do 18:00 hod.  

Jaká je cena zájezdu v porovnání s ostatními?
- Všechny ceny jsou shodné a aktuálními cenami pořádajících cestovních kanceláří.

Kdy se dozvím čas odletu a kdy dostanu cestovní doklady?
- Obvykle obdrží zákazník cestovní pokyny poštou cca 1 týden před odletem (odjezdem), kde je upřesněn i přesný čas odletu (odjezdu). 
- Informace k odletu (odjezdu) se zasílájí obvykle e mailem. Často se zasílá e mailem komplexní odbavení.

Jak budu platit za vybraný zájezd?
- Při zakoupení zájezdu, skládá zákazník zálohu obvykle ve výši 50% z celkové ceny zájezdu. 
- Doplatek se hradí  nejpozději 1 měsíc před uskutečněním zájezdu. 
- V případě nabídek „last moment“ a všech ostatních zájezdů objednaných méně než jeden kalendářní měsíc před jeho uskutečněním, hradí zákazník 100% celkové ceny zájezdu.

- Platba převodem na účet CA (neplatí pro zájezdy zakoupené méně jak 10 dní před plánovaným odletem popř. odjezdem).


- Platba v hotovost na pobočkách KB.

- Platba v hotovosti nebo platební kartou přímo v provozovně CA.

 

Číslo účtu:

KB : 51 - 1881120217 / 0100

 

KONTAKTY:

tel:  724 086 496

E mail: abazajezdy@gmail.com

abazajezdy